Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 1.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 2.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 3.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 4.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 5.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 6.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 7.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 8.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 9.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 10.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 11.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 12.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 13.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 14.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 15.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 16.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 17.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 18.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 19.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 20.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 21.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 22.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 23.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 24.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 25.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 26.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 27.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 28.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 29.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 30.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 31.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 32.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 33.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 34.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 35.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 36.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 37.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 38.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 39.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 40.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 41.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 42.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 43.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 44.
  • Referāts 'Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze', 45.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga iekšējā vide    4
1.1.  Uzņēmums    4
1.2.  Produktu apraksts    6
2.  Mārketinga ārējā vide    8
2.1.  Tiešas ietekmes ārējā vide – makrovide    8
2.1.1.  Pieprasījums    8
2.1.2.  Konkurence    9
2.1.3.  Piegādātāji    10
2.1.4.  Starpnieki    11
2.1.5.  Kontaktauditorijas    12
2.2.  Netiešas ietekmes ārējā vide – makrovide    12
2.2.1.  Sociāli ekonomiskie faktori    13
2.2.2.  Demogrāfiskie faktori    14
2.2.3.  Politiski tiesiskie faktori    15
2.2.4.  Kultūras un izglītības faktori    16
2.2.5.  Zinātniski tehniskie faktori    17
2.2.6.  Ģeogrāfiski klimatiskie faktori    17
3.  Situācijas analīze (SVID)    18
4.  Mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    19
4.1.1  Mārketinga mērķi    19
4.1.2  Mārketinga stratēģijas    20
5.  Reklāmas plāns    22
5.1  Reklāmas būtiba    23
5.2.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    23
5.3.  Reklāmas sludinājums (detalizēti izstrādāts reklāmas makets)    25
5.4.  Mediju plāns    26
5.5.  Reklāmas budžets    26
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

Šajā kursa darbā tiek sniegta informācija un veikts reklāmas plāns par Latvijas nekustamo īpašumu tirgu, konkrēti pētot uzņēmumu „Jūsmājas”. Šis uzņēmums darbojas nekustamo īpašumu sfērā un piedāvā visus pakalpojumus nekustamo īpašumu jomā. Pateicoties darbinieku bagātaj pieredzej uzņēmums spēja adaptēties ne tikaj Latvijas territorjā. „Jūsmājas” darbojas arī Krievijā un Ukrainā.
Mājokļa iegāde ir katras ģimenes vajadzība – bez šīs vajadzības apmierināšanas nevar runāt ne par kādām sabiedrības prioritātēm. Svarīgi ir izvēlēties labu nekustamo īpašumu firmu, kura palīdzēs atrisināt šo aktuālo problēmu – nekustamā īpašuma iegādi.
Balstoties uz tā, iedzīvotāju konstitucionālo tiesību uz pienācīgu mājokli realizācija tiek apskatīta kā svarīgākā sociāli – politiskā un ekonomiskā problēma. No kādas šīs problēmas atrisināšanas pieejas izvēles būtiskā mērā ir atkarīgi mājokļu būvniecības kopējie mērogi un tempi, reālā cilvēku labklājība, viņu morālā un fiziskā pašsajūta, uzvedības politiskie novērtējumi un motivācija.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants