-
Zīmolvedības veidi un metodes uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 2 | |
1. | „THE COCA-COLA COMPANY” UZŅĒMUMS UN TĀ DARBĪBAS APRAKSTS | 4 |
1.1. | „The Coca-Cola Company” vēsture | 4 |
1.2. | „The Coca-Cola Company” mērķi | 6 |
1.2. | „The Coca-Cola Company” mērķi | 6 |
1. | ZĪMOLVEDĪBAS VEIDI UN METODES UZŅĒMUMĀ | 8 |
2.1. | Zīmola nozīme uzņēmumā | 8 |
2.1. | Zīmola nozīme uzņēmumā | 8 |
2.2. | Pozicionēšana | 11 |
2.2. | Pozicionēšana | 11 |
2.3. | Diferenciācija | 12 |
2.3. | Diferenciācija | 12 |
2.4. | “Brand Asset Valuator” modelis | 13 |
2.4. | “Brand Asset Valuator” modelis | 13 |
2.5. | Zīmola rezonanse | 14 |
2.5. | Zīmola rezonanse | 14 |
2. | METODES IZMANTOŠANA, PIELIETOŠANA “THE COCA-COLA COMPANY” UZŅĒMUMĀ | 17 |
3.1. | Zīmola nozīmes līmeņi | 17 |
3.1. | Zīmola nozīmes līmeņi | 17 |
3.2. | Pozicionēšana | 18 |
3.2. | Pozicionēšana | 18 |
3.3. | Diferenciācija | 20 |
3.3. | Diferenciācija | 20 |
3.4. | “Brand Asset Valuator” | 21 |
3.4. | “Brand Asset Valuator” | 21 |
3.5. | Zīmola rezonanse | 22 |
3.5. | Zīmola rezonanse | 22 |
SECINĀJUMI | 23 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 24 |
Vislabākajā gadījumā mārketinga kampaņa radīs nosaukuma atpazīstamību, zināšanu par zīmolu un, iespējams, noteiktam zīmolam dotu priekšrocību, bet tā nerada piesaisti zīmolam. Piesaiste zīmolam izveidojas, kad klienta pieredze visos viņa kontaktos ar uzņēmuma darbiniekiem un visās komunikācijās rāda, ka uzņēmums pilda savus solījumus par labumu, ko tas sniegs.
Zīmola pašvērtība ir klienta reakcijas uz produktu vai servisu pozitīvais papildu rezultāts, ko dod zināšanas par zīmolu. Liela zīmola pašvērtība ļauj uzņēmumam samazināt mārketinga izmaksas, jo ir augsta zīmola apzināšanās un lojalitāte; dod lielāku ietekmi, cenšoties panākt izdevīgākus nosacījumus no izplatītājiem un mazumtirgotājiem; ļauj noteikt lielāku cenu, jo zīmolam ir augstāka uztvertā kvalitāte; ļauj vieglāk ieviest produktu līniju papildinājumus, jo zīmolam ir liela autoritāte; sniedz noteiktu aizsardzību pret cenu konkurenci. Turpretī zīmola novērtējums nozīmē kopējās zīmola finansiālās vērtības aprēķināšanu. …
1. „The Coca-Cola Company” uzņēmums un tā darbības apraksts 4 1.1. „The Coca-Cola Company” vēsture 4 1.2. „The Coca-Cola Company” mērķi 6 2. Zīmolvedības veidi un metodes uzņēmumā 8 2.1. Zīmola nozīme uzņēmumā 8 2.2. Pozicionēšana 11 2.3. Diferenciācija 12 2.4. “Brand Asset Valuator” modelis 12 2.5. Zīmola rezonanse 14 3. Metodes izmantošana, pielietošana “The Coca-Cola Company” uzņēmumā 16 3.1. Zīmola nozīmes līmeņi 16 3.2. Pozicionēšana 17 3.3. Diferenciācija 19 3.4. “Brand Asset Valuator” 20 3.5. Zīmola rezonanse 20 Secinājumi 22 Bibliografiskais saraksts 23