Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 1.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 2.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 3.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 4.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 5.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 6.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 7.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 8.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 9.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 10.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 11.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 12.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 13.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 14.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 15.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 16.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 17.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 18.
  • Prezentācija 'Tirgus analīze un darbības plānošana', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus
Likumdošanas
sakārtošana

7% 2009.gadā
25% 2011.gadā

Likumdošanas sakārtošana
Izglītoti patērētāji

Mārketinga mērķi
Gada laikā palielināt tirgus daļu par 2%.
Gada laikā palielināt pārdošanas apjomu par 10%.

Mārketinga stratēģijas
Reklāma – internetā, televīzijā, presē.

Pārdošanas veicināšana – degustācijas, atlaižu akcijas, konkursi.

Sabiedriskās attiecības – darbība sociālajos tīklos, dalība dažādos gadatirgos un festivālos, labdarības akcijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants