Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nodarbība matemātikā pirmsskolā', 1.
  • Konspekts 'Nodarbība matemātikā pirmsskolā', 2.
  • Konspekts 'Nodarbība matemātikā pirmsskolā', 3.
  • Konspekts 'Nodarbība matemātikā pirmsskolā', 4.
  • Konspekts 'Nodarbība matemātikā pirmsskolā', 5.
  • Konspekts 'Nodarbība matemātikā pirmsskolā', 6.
  • Konspekts 'Nodarbība matemātikā pirmsskolā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Pastaiga
Pastaigas laikā skolotāja aicina bērnus uzspēlēt stafeti un liek sadalīties četrās komandās. Bērni nostājās vienā rindā un skaita līdz 4. Visi bērni ar ciparu viens sadalās vienā komandā, ar ciparu 2 otrā komandā, ar ciparu 3 – trešajā un ar ciparu 4 – ceturtajā komandā. Tā izveidojās četras komandas. Katrā komandā sanāca pa 4 bērni, bet ceturtajā komandā bija tikai trīs. Skolotāja jautā bērniem: „Ko mēs varētu darīt, lai visās komandās būtu vienāds skaits?” Bērni aicina skolotāju piedalīties stafetē kopā ar viņu. Skolotāja ar bērniem kopīgi izspēlē stafeti.
Pēcpusdienas cēliens
Skolotāja atskaņo audio ierakstu par rūķiem, kuri stādīja konfektes un aicina bērnu dziedāt līdzi, jo šo dziesmu būs jādzied ziemassvētku pasākumā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants