• Kultūras faktoru un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidošanā: produktu simboliskās lomas reklāmas ziņojumos

     

    Konspekts2 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kultūras faktoru un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidoš', 1.
  • Konspekts 'Kultūras faktoru un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidoš', 2.
  • Konspekts 'Kultūras faktoru un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidoš', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas avots ir žurnāls Pastaiga. Manuprāt, reklāma ir ievietota ar nolūku sasniegt konkrētu patērētāju grupu. Jo žurnālu lasa, tādi VIP personi.
Reklāmā attēlots ir vīrietis elegantā un stilīgā, kā arī kvalitatīvā uzvalkā. Bet viņiem ir arī apakšveļa, kur attēlota sieviete.
Produkti ir līdzekļi, kas palīdz izteikties. Kā tāds, produkts atspoguļo vērtības, kuras ir svarīgākās patērētājiem. Tirgotāji cenšas savus produktus asociēt ar sasniegumu, individuālisma vai personīgās attīstības simboliem. Piemēram, XMI reklāma savieno apģērbu ar paaudzi X, kurai raksturīga pašizteikšanās. Šis mēģinājums ir asociēt produktu ar jaunību, brīvību un individuālismu, kuras ir svarīgas vērtības šim jauniešu veikalam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants