Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Pētījuma analīze par apkalpošanas kvalitāti Skotijas viesnīcās', 1.
  • Konspekts 'Pētījuma analīze par apkalpošanas kvalitāti Skotijas viesnīcās', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Skotu viesnīcās klienti tiek iepazīstināti ar aktuālākajiem piedāvājumiem, kas tūristiem nav mazsvarīgi, tādējādi realizējot piedāvājumus par iespējami zemākām cenām, viesnīcas savā starpā konkurē un attīsta savu biznesu. Galvenais pakalpojumu sniegšanas nosacījums ir: labāk, ātrāk, ērtāk. Lai klientiem būtu skaidrība par viesnīcu pakalpojumu klāstu un tml, tai ir jāsniedz par sevi visa iespējamā informācija izmantojot reklāmas un citus saziņas līdzekļus, lai nodrošinātu iespējami lielāku klientu piesaisti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants