Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pircēju/klientu segmentēšana pēc klasiskām pazīmēm un pēc vērtībām un interesēm', 1.
  • Konspekts 'Pircēju/klientu segmentēšana pēc klasiskām pazīmēm un pēc vērtībām un interesēm', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Interneta mārketinga instrumenti komunikācijai:
• Draudzība – veidot konkursus “Instagram” platformā ar iespēju atzīmēt savu draudzeni un abas laimē dāvanu.
• Veselība – reklamējot veikalu “H&M” televīzijā likt uzsvaru uz to, ka veikalā ir pieejams arī apģērbs, kas nesatur sintētiku vai 100% kokvilnas apģērbs.
• Daba – ievieto “Instagram” platformā bildi ar to kā tu dari labu dabai un pievieno mirkļbirku #H&Mdraudzigsdabai un saņem auduma vai papīra maisiņu par brīvu.
• Ģimene – nopērkot apģērbu no gan bērnu, gan sieviešu, gan vīriešu nodaļas saņem atlaidi 30%.

Autora komentārsAtvērt
Atlants