Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 1.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 2.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 3.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 4.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 5.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 6.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 7.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 8.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 9.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 10.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 11.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 12.
  • Konspekts 'Idejas rakstītprasmes attīstīšanai 3.klasei', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Dotie vārdi: ķildoties, beigtos, putni, vēlēja, radījis, sasauca, darbu, nāca.
Kad Dievs jau bija ____________kokus, mežus, krūmus, zvērus, putnus un zivis jūrā, tad Daugavas vēl nebijis. Visi zvēri un____________, bez darba būdami un savā vaļā dzīvodami, sākuši toreiz savā starpā _______________un nīdēties.
Lai šādas ķildas reiz_____________, tad Dievs nolēma zvēriem un putniem dot___________. Viņš________________ visus zvērus, putnus un zivis. Tie, viņa balsi dzirdēdami,___________ tūdaļ klausīties viņa pavēles. Kad visi bija sanākuši, tad Dievs viņiem ______________rakt Daugavu.
1. Uzdevums: Dzirdes diktāts. Skolotāja no sākuma izstāsta, kā viss noritēs – skolotāja izstāsta, cik teikumi būs diktātā un pēc tam nolasa lēnām visu pasakas fragmentu, lai skolēni zinātu par, ko ir teksts. Pēc tam skolotāja lasa pa vienam teikumam un skolēni cenšas atcerēties visu, ko dzirdēja un pieraksta. Pašās beigās skolotāja nolasa vēlreiz visu pasakas fragmentu.
Fragments ņemts no pasakas: „Kaķis un pele”.

Autora komentārsAtvērt
Atlants