Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Didaktisko spēļu/rotaļu apraksti', 1.
  • Konspekts 'Didaktisko spēļu/rotaļu apraksti', 2.
  • Konspekts 'Didaktisko spēļu/rotaļu apraksti', 3.
  • Konspekts 'Didaktisko spēļu/rotaļu apraksti', 4.
  • Konspekts 'Didaktisko spēļu/rotaļu apraksti', 5.
  • Konspekts 'Didaktisko spēļu/rotaļu apraksti', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu vecums /posms Vecumposma raksturojums
Ko bērns mācīsies? Ko bērns darīs?
Didaktiskās spēles / rotaļas precizēts SR matemātikas mācību jomai
Didaktiskās spēles / rotaļas precizēts SR matemātikas mācību jomai
(izmantot atbalsta materiālus e-studijās) Didaktiskās spēles / rotaļas nosaukums, īss apraksts, fotogrāfija
Raksturīga vēlme pielāgoties, vēlme izpatikt, vēlme sevi parādīt, tieksme izvairīties no tā, ko nevar izdarīt.
Intereses ir paplašinājušās - patīk dažādi rotaļu materiāli. (Logan)
3 gadu vecumā bērni iemācās atšķirt priekšmetu formas (Svence, 1999)
Šajā vecumā bērns uztver, iegaumē un izprot labāk informāciju, kuru viņš iegūst caur sajūtām – redz, dzird, pagaršo, aptausta. (Svence, 1999)
Bērni atkārto visu, ko pieaugušie dara ar viņiem – mazgā muti, ķemmē matus, liek gulēt. (Golubina, 2007)
Atkārtota vingrinājumu izpildīšanu, veido ieradumus un nostiprina apgūto.

Autora komentārsAtvērt
Atlants