Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 1.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 2.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 3.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 4.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 5.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 6.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 7.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 8.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 9.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 10.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 11.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 12.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 13.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 14.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 15.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 16.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 17.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 18.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 19.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 20.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 21.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 22.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 23.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 24.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 25.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 26.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 27.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 28.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 29.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 30.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 31.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 32.
  • Referāts 'CRM sistēma komercbankās Latvijā', 33.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  CRM sistēma komercbankās Latvijā    5
1.1.  Customer Relationship Management. Būtība un nozīme    5
1.2.  CRM nozīme bankās    7
1.3.  Ieguvumi no CRM ievišanas    9
1.4.  CRM piemēri komercbankās Latvijā    12
1.4.1.  Swedbank    12
1.4.2.  Aizkraukles Banka    13
1.4.3.  SEB banka    14
1.4.4.  Nordea Bank Finland Latvijas filiāle    15
1.5.  Banku biznesa salīdzinoša analīze Latvijā    16
1.6.  Aptaujas rezultātu analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Avotu un literatūras saraksts    30
  Pielikumi    31
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Realizējot uzstādītos uzdevumus, studiju darba mērķa sasniegšanai tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Noteikts mūsdienu komercbanku un viņu klientu savstarpējo attiecību saturs;
2. Tika veikta izpēte banku apkalpošanas sfērā, klientu vēlmju un prasību noskaidrošana ar aptaujas palīdzību;
3. Pēc autora domām, bankas sasniegumi tirgū lielākoties ir atkarīgi no klientu reakcijas un viņu uzvedības, skatoties uz bankas pieņemto stratēģiju. Pēdējā laikā augošā konkurence bankas pakalpojumu tirgū liek bankas darbiniekiem analizēt klientu uzvedības mehānismus un izmantot tos bankas konkurentspējas nodrošināšanai;
4. Tika secināts, ka lai izveidotu konkurentspējīgas priekšrocības katrai bankai ir svarīgi attīstīt attiecības ar katru no prioritāriem klientiem, uzturēt ar viņiem pastāvīgus kontaktus, būt viņu darījumu kursā, piedalīties viņu biznesā bankas pakalpojumu veidā, izveidot speciāli viņam individuālu apkalpošanas shēmu, pastāvīgi sarakstīties ar viņu, sastādīt komercpiedāvājumus, kas atspoguļo biznesa klienta specifiku, veidot pieprasījumu pēc pakalpojumiem, parādot klientam izdevīgumu no piedāvāta pakalpojuma;
5. Apstākļos, kuros klientiem ir iespēja izvēlēties, uzņēmumam būs jānodrošina visaugstākais klientu vajadzību apmierināšanas līmenis, lai veiksmīgi turpinātu savu uzņēmējdarbību. Progresīvās organizācijas apzinās, ka tās vairs nespēj paļauties tikai uz cenām, produktu kvalitāti vai izplatīšanas kanāliem, lai piesaistītu klientus;
Mērķa sasniegšanai studiju darba autors izstrādāja sekojošus priekšlikumus:
1. Katrai komercbankai Latvijā jāanalizē reālu un stingru bankas gatavības līmeņa klientu lojalitātei novērtējumu (darba ar klientu infrastruktūra, vadības struktūras kvalitāte, personāla kvalifikācija, biznesa tehnoloģijas, pilnu piedāvāto pakalpojumu klāstu un citi faktori). Tikai ar kvalitatīvu attīstību, banka pati var izstrādāt lojalitātes programmu saviem klientiem;
2. Jāanalizē banku klientu skaitu, ar ievērojamu pieredzi, kas saņem pakalpojumus bankā, tajā skaitā ar novietoto līdzekļu pieaugumu un nopirkto bankas pakalpojumu un produktu portfeļa izplatīšanu. Šie parametri ietver tādu klientu skaitu, kuri sniedz informāciju par pakalpojumiem „savā” bankā saviem biznesa partneriem. Tas ir banku klientu daļa ar augstu personīgo novērtējumu, pilnīgu apmierinātību par mijiedarbību ar banku un bankas vietu un lomu, aptaujas laikā;
3. Jāatrod jaunu klientu vajadzības, kā arī informēt viņus par bankas iespējām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants