Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 21.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 22.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns rotaļlietu veikalam "Karlsons"', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
2.  Produkcija un pakalpojumu apraksts    5
3.  Tirgus analīze    11
4.  Mārketinga stratēģija    17
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    19
6.  Vadība un stratēģija    20
7.  Risks un problēmas    21
8.  Finanšu plāns    22
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma misija un mērķi
Misija

• Uzņēmuma misija ir izveidot plašu veikalu tīklu ne tikai Baltijā, bet arī Eiropas savienība, kas pircējiem piedāvātu plašu, kvalitatīvu, ekskluzīvu un ekoloģiski tīru rotaļlietu klāstu par atbilstošām cenām;
• Izprast un piepildīt patērētāju vēlmes, atbilstoši tirgus attīstībai;
• Veidot sadarbību ar darbiniekiem, klientiem, patērētājiem, lai uzņēmuma darbība saskanētu ar visu pušu vēlmēm un atbilstu sabiedrības interesēm;
• Nodrošināt nemainīgu produkcijas kvalitāti un atbilstību starptautiskajām kvalitātes prasībām;
• Veidojot īpašu klientu apkalpošanas kultūru, tādējādi uzsverot savstarpējo attiecību nozīmi un sniedzot klientam zināšanas, kas ļaus katram atklāt sev vispiemērotākās lietas;

Mērķi

• Piedāvāt pēc iespējas plašāku preču sortimentu, nodrošināt kvalitāti.
• Piedāvāt ekskluzīvu, nekur citur nepieejamu preci, tādejādi piesaistot klientus.
• Ar uzņēmuma darbību atrisināt visas klientu problēmas, kas saistītas ar pareizu rotaļlietu izvēli atbilstoši bērna vecumam.
• Tā kā prece ir unikāla ( ekskluzīva ), kvalitatīva, tā tiks pārdota par atbilstoši augstu cenu.
• Preces tiks pasūtītas no speciāliem katalogiem, Eiropas Savienības dalībvalstīs.
• Uzņēmums preces reklamēs atbilstošos preses izdevumos ( piem.: Mans mazais ), kuros, piedaloties dažādos konkursos, būs iespēja iegūt veikala dāvanu kartes un atlaides.
• Gūt pastāvīgu peļņu, lai celtu savu darbinieku labklājību un pilnveidotu savu materiālo bāzi
• Apliecināt savas vadīt spējas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants