Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 1.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 2.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 3.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 4.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 5.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 6.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 7.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 8.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 9.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 10.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 11.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 12.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 13.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 14.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 15.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 16.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 17.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 18.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 19.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 20.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 21.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 22.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 23.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 24.
  • Referāts 'Mācību vide pirmsskolā - sociālo prasmju veidotāja', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mācību vide    4
1.1.  Mācību vidi veidojoši faktori    6
1.2.  Motivējoša mācību vide    9
2.  Sociālās prasmes    12
2.1.  Pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju attīstība    13
2.2.  Vajadzības efektīvai sociālo prasmju veidošanai    17
2.3.  Ieteikumi pirmsskolas izglītības iestāžu audzinātājiem    18
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Jebkura veiksmīga sadarbība un komunikācija ar vienaudžiem un pieaugušajiem ir jāattīsta, jo tā nerodas pati no sevis
2. Pirmsskolas vecuma bērniem fizioloģiskajām un emocionālajām vajadzībām atbilstoši veidota mācību vide veicina sociālo prasmju attīstību
3. Sociālo prasmju attīstības pamatā ir laba un komfortabla bērnu pašsajūta
4. Mācību vidi veido ne tikai telpas iekārtojums, bet arī tas, kāda ir audzinātāja attieksme un noskaņojums ikdienā
5. Katrs bērns ir citādāks un ar savām prasībām, tāpēc gan videi, gan mācību formām jābūt pēc iespējas dažādotām, lai visi bērni tiktu radoši nodarbināti
6. Agrajā pirmsskolas vecumā bērnu sociālās prasmes vairāk ir vērošana, izvērtēšana un mērķtiecīgi nevadīta sadarbība, tikai vēlākajos gados bērni apzināti komunicējot veido sadarbību, piemēram, spēlējot „mājās”


Autora komentārsAtvērt
Atlants