Vērtējums:
Publicēts: 18.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 11.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 12.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 13.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 14.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 15.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 16.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 17.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 18.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 19.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 20.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas eksāmens. No bitītes salds medutiņš', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmdiena
Dominante: iepazīšanās ar dabas norisēm.
Pakārtotie darbības veidi: runas attīstība, veidošana.
Uzdevumi:
• Pilnveidot zināšanas par bišu pielāgošanos videi un to attīstības stadijām;
• Aktivizēt vārdus, kas saistīti ar bitēm (bišu māte, trans, darba bites utt.);
• Vingrināt ar dzirdi uztvert un izteikt prieku, izbrīnu, nožēlu, skumjas;
• Atbalstīt vēlmi veidot dekoratīvus darbus no vaska plāksnītēm.
Darba organizācijas formas, metodes un paņēmieni:
• Pārrunas;
• Rotaļas;
• Uzskates materiālu pētījums;
• Darbs individuāli;
• Grāmatas pētīšana.
Rotaļsituācijas sižets:
Atlido darba bite un stāsta par bišu dzīvi. Bite iemāca bērniem zum, zum dziesmiņas. Bitīte ir atvedusi vaska plāksnītes no kurām taisa mazas bitītes.
Izmantojamie materiāli: vaska sloksnītes, aplikācijas papīrs, dažādai attēli ar bitēm, grāmata „Dabas pasaulē”
Ievada daļa:
Rīta aplis.
Dzied dziesmu:
Dārziņā, dārziņā,
Visas puķes dārziņā.
Stropiņā, stropiņā,
Visas bites stropiņā.
Vietiņā, vietiņā,
Visi bērni vietiņā.
Sasveicināšanās dzejolis ar kustībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants