Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 1.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 2.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 3.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 4.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 5.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 6.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 7.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 8.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 9.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 10.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 11.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 12.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 13.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 14.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 15.
  • Biznesa plāns 'Projekts par datoru iegādi', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Projekta kopsavilkums
Projekta mērķis – nodrošināt Līvānu 1. vidusskolas C līmeņa apmācības klases izglītojamos ar personāldatoriem.
Galvenie uzdevumi mērķa sasniegšanai:
1)Datoru iegādei un uzstādīšanai nepieciešamo aprīkojumu apzināšana, iesaistot Līvānu 1. vidusskolas pedagogu darba grupu;
2)īslaicīgu sadarbības līgumu noslēgšana un ESF līdzekļu pārskaitījumi sadarbības firmām, kas nodrošinās datoru iegādi, piegādi un uzstādīšanu.

Līvānu 1. vidusskolā projekta realizācija pamatojas uz šādām pozitīvām tendencēm:
1)Līvānu 1. vidusskolas, atbalstot ideju par izglītojamo ar garīgās attīstības traucējumiem, integrēšanu vispārizglītojošās skolās ir izstrādājusi speciālās pamatizglītības programmu, lai nodrošinātu pamatizglītības ieguves iespējas atbilstoši viņu veselības stāvoklim un attīstības līmenim;
2)C līmeņa apmācības klasē pedagogi izstrādā individuālas mācību programmas, izmanto daudzveidīgus mācību paņēmienus, lai nodrošinātu iespējami maksimālu korekciju un kompensēšanu;
3)Analizējot audzēkņu mācību sasniegumus ir vērojama pozitīva attieksme pret mācību procesu, audzēkņi ir motivēti attīstīt savas spējas dažādās jomās. Viņi ir atvērti visam jaunajam un izrāda vēlēšanos iesaistīties dažādās saziņas situācijās, tajā skaitā lielu interesi izrāda par informāciju tehnoloģijām.

Projekta realizācijas nepieciešamību pamato šādi apstākļi:
1)Sagatavojot izglītojamos praktiskajai dzīvei nepieciešamo elementāro zināšanu un prasmju apguvi ievērojot attīstības iespējas un intereses, ir nepieciešams iepazīstināt ar saziņas iespējām elektroniski;
2)Mācību procesu dažādojot, izmantojot izglītojošas spēles, apgūstot rakstītprasmi ar datora palīdzību, paaugstinās audzēkņu motivācija mācību darbam, mācību viela ir vieglāk uztverama, rodas pozitīvas emocijas;
3)Iespēja sazināties ar tehnoloģiju palīdzību ļauj izglītojamajiem vēl vairāk integrēties sabiedrībā apzinoties sevi kā tās locekli.
Projekta aktivitātēs paredzēts iesaistīt 2 sociālos partnerus – SIA „Sencis” un SIA “Livengoft” Projekta aktivitāšu rezultātā iegādātos personāldatorus varēs izmantot Līvānu 1. vidusskolas C līmeņa izglītojamie.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants