Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 1.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 2.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 3.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 4.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Labi zīmoli ir vienīgais ceļš uz ienesīgumu, kas ir patstāvīgs un virs vidējā līmeņa. Tie ietver arī emocionālas priekšrocības, ne tikai racionālas. Pārāk daudzu zīmolu veidotāji pievēršas racionāliem faktoriem, piemēram, zīmola iezīmēm, cenai un pārdošanas veicināšanai, kas maz ietekmē zīmola – patērētāju attiecību attīstību. Uzņēmumam ir jāpadomā, ko tā zīmolam vajadzētu nozīmēt. Zīmolam ir jāpiešķir personība. Tam ir jābalstās uz īpašībām. Šīm iezīmēm ir jāvijas cauri visām uzņēmuma mārketinga aktivitātēm. 1
Kad pieņemts lēmums par zīmola izveidi, zīmola identitātes veidošanai nepieciešams pieņemt papildu lēmumus par zīmola nosaukumu, logo, krāsām, reklāmas frāzi un simbolu. Ražotājiem un pakalpojuma sniedzējiem, kuri piešķir zīmolus saviem produktiem, jāizvēlas, kādus zīmola nosaukumus lietot. Vēlamākās zīmola nosaukuma īpašības: tam vajadzētu norādīt kaut ko par produkta labumiem, tam vajadzētu norādīt uz produkta īpašībām, tam vajadzētu būt tādam, ko viegli izrunāt pazīt uz atcerēties, tam vajadzētu būt īpatnējam un tam nevajadzētu nozīmēt ko sliktu citās valstīs vai valodās.2
Uzņēmums var dažādos veidos pateikt, ka tas ir atšķirīgs un labāks nekā cits uzņēmums. Tomēr tiek uzsvērts, ka jāizvēlas tikai viens apzīmējums, lai tas paliktu pircēja prātā. Iekams produkts nav atzīts par labāko kādā veidā, kas ir svarīgs noteikums patērētāju grupai, tas būs slikti pozicionēts un to nepietiekami atcerēsies. Mēs atceramies zīmolus, kas izceļas ar to, ka tie kādā veidā ir labākie. 3
Lielākā daļa fizisko produktu jāiepako un jāapzīmē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants