Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga darbība uzņēmumā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.
Kas ir mārketings?
• Informācija par to, ka saražotā prece vai pakalpojums sasniegs savu patērētāju.
• Darbs ar tirgu.
• Uzņēmējdarbība vai daļa no tās, kas efektīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu (pakalpojumu), to izplatot, virzot tirgū un nosakot cenu.
Tā specializētās disciplīnas ir:
• Stratēģiskā vadība
• Sabiedriskās attiecības
• Reklāma un Zīmolvedība
• Tirgus izpēte
• Starptautiskais mārketings
• Tiešais mārketings
• Datubāzu mārketings
• Pasākumu organizēšana.

Produkts
• Produkts ir viss, ko saņem maiņas ceļā, gan taustāms, gan netaustāms, ieskaitot psiholoģiskus, fizioloģiskus un sociālus labumus.
• Produkta galvenais uzdevums ir apmierināt klienta vēlmes un vajadzības
• Produkta diferenciācija ir produkta atšķirības panākšana līdzīgu produktu vidū.
Tas ir viens no paņēmieniem, kā veidot savu tirgus nišu. Jūsu produktam ir jāatšķiras no citiem. Ja trūkst atšķirību, klientam būs maz iemeslu vai to nebūs vispār izvēlēties jūsu preci konkurējošo vidū. Produkta atšķirības var būt reālas (izskats, garša, smarža) vai šķietamas, ko panāk ar cenu veidošanu vai vizuālām atšķirībām, ko dod iesaiņojums.…

Atlants