Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Domāšana un domāšanas līdzekļi pēc R.Fišera', 1.
  • Konspekts 'Domāšana un domāšanas līdzekļi pēc R.Fišera', 2.
  • Konspekts 'Domāšana un domāšanas līdzekļi pēc R.Fišera', 3.
  • Konspekts 'Domāšana un domāšanas līdzekļi pēc R.Fišera', 4.
  • Konspekts 'Domāšana un domāšanas līdzekļi pēc R.Fišera', 5.
Darba fragmentsAizvērt

1.Vizuāļi
Vizuāļi pasauli uztver caur redzes kanālu.
Ātri apgūst formas, krāsas, izmērus. Šie bērni var stundām ilgi veidot figūriņas, griezt papīrus vai likt puzles, un – rezultāts, ko viņi sasniedz, ir acīmredzams. Šie bērni labprāt strādā ar dažādiem attēliem, bildītēm, ar redzamiem tēliem un lietām. Viņi ir akurāti un pat pedantiski. Ilgi var rotaļāties vieni, tomēr spēj būt arī vadītāji vienaudžu pulciņā.
Roberta Fišera domas
Bērnam ir jāpalīdz iemācīties koncentrēt uztveri un uzmanību, jo bērni parasti tikai pārlaiž skatienu apkārtnei. Sākumā to dara māte un tuvie cilvēki, vēlāk skolotāji.

Tēlainā domāšana var būt iedarbīgs palīglīdzeklis visos mācību plāna aspektos.
Ja bērnam jāstāsta pasaka, viņam labāk veicas tad, ja priekšā būs attēli, kuros būs attēloti pasaku sižeti.

Lasot bērnam priekšā kādu grāmatas fragmentu, laiku pa laikam pārtrauciet lasīšanu un uzaiciniet, lai bērni iztēlojas fragmentā aprakstīto ainu. Tās bērnam palīdz iztēloties un labāk saprast lasīto.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants