Vērtējums:
Publicēts: 19.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 1.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 2.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 3.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 4.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 5.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 6.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 7.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 8.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 9.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 10.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 11.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 12.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 13.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 14.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 15.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 16.
  • Referāts 'Žurnālu un laikrakstu reklāmu īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam laikā, kad informācijai ir milzīga nozīme un ietekme. Tā ir kļuvusi par preci, ko var pirkt un pārdot, ar to var manipulēt. Šīs preces patērētāji ir sabiedrība, ko ar informāciju dāsni apgādā plašsaziņas līdzekļi – televīzija, prese, radio, internets. Tomēr visspēcīgākais ietekmēšanas līdzeklis mūsdienās ir reklāma.
Mūsdienu sabiedrība vēlas gūt kvalitatīvu un daudzveidīgu informāciju dārgā, izklaidējošā ietvarā, un neviens preses izdevums vai TV kanāls nevarētu izdzīvot tikai no auditorijas maksājumiem. Attīstoties medijiem, attīstās arī reklāmas iespējas, kas ir jānoskaidro un jāizpēta, lai pēc iespējas efektīvāk varētu piesaistīt patērētājus.
Eksperti uzsver – krasi samazinot investīcijas komunikācijā ar sabiedrību un patērētājiem, nākotnē zaudētāji galvenokārt būs paši uzņēmēji.
Sabiedriskās attiecības īpašnieki uzskata, ka iespējamās ekonomiskās krīzes rezultātā nozare ir nevis apdraudēta, bet tieši pretēji – tā ir ieguvēja. Sabiedrisko attiecību joma ir tā, kas ekonomiskās krīzes periodā tieši iegūst.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants