Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 16.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 17.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 18.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 19.
  • Prezentācija 'Reklāmas izstrādājumu ražošanas uzņēmuma stratēģiskā vadīšana', 20.
Darba fragmentsAizvērt

PEST analīze
Sociālie, kulturālie, demogrāfiskie un vides spēki:
Vides piesārņojums;
Iedzīvotāju migrācija;
Iedzīvotāju demogrāfija;
Modes tendences;
Izglītības līmenis.
Tehnoloģieskie spēki:
Jauno tehnoloģiju ieviešanas ātrums;
Jaunatklājumi, inovācijas;
Esošo tehnoloģiju novecošanas ātrums;
Internets.

Portera piecu faktoru analīze
Konkurence nozares iekšienē
Neliels konkurentu skaits:
Tiešie konkurenti: SIA “Ultrastils”, SIA “Angars”, SIA “Postmaster”, SIA “Industriplasts”;
Netiešie konkurenti: reklāmas aģentūras, materiālu piegādātāji, serījveida reklāmas bukletu ražotāji, ārzemju ražotāji.
Nav dominējošā konkurenta;
Nozare straji aug;
Pastāv atšķirības starp produktiem un izmaksām, mainot piegādātāju;
Ir augstas fiksētas izmaksas.

Portera piecu faktoru analīze
Jaunienācēju draudi
Nepieciešamas dārgas iekārtas (lielas investīcijas);
Vajadzīga pieredze un zināšanas par tehnoloģisko procesu;
Esošajiem uzņēmumiem ir cieša sadarbība ar klientiem;
Izējvielu tirdzniecības kanāli ir viegli pieejami ienācējiem.

Portera piecu faktoru analīze
Aizvietotājpreču draudi
Ķīnas lēto serījveida produktu eksports;
Lietuvas ražotāju ienākšana Latvijas tirgū;
Parādās lētākas zemākas kvalitātes preces;
Lētākas izējvielas jāpasūta lielos daudzumos.
Piegādātāju kaulēšanas spēks
Nav daudz piegādātāju;
Var pasūtīt materiālu Igaunijā par zemākām cenām;
Zemas izmaksas mainot piegādātāju;
Paradās jauni piegādātāji.

Portera piecu faktoru analīze
Patērētāju kaulēšanas spēks
Pircēji lielākoties nevar paši sākt ražot produkciju;
Tiks veikta ražošana pēc individuāliem pasūtījumiem;
Daudz pircēju un pirkuma apjoms ir mazs, salīdzinājumā ar kopējo apgrozījumu;
Produktam ir svarīga loma pircēja saimnieciskās darbības nodrošināšanā.

Uzņēmuma resursi
Iespēja aizņemties kapitālu;
Izdevīga ražotnes atrašanas vieta;
Kontakti ar piegādātājiem;
Tehnoloģiskās iekārtas;
Darbiniekiem ir liela pieredze un zināšanas par darbības jomu;
Vadītājiem ir laba reputācija klientu vidū;
Jaunas radošās idejas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants