Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 1.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 2.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 3.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 4.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 5.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 6.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 7.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 8.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 9.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 10.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 11.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 12.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 13.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 14.
  • Referāts 'Sievietes tēla atspoguļojums reklāmas plakātos 20.gadsimta sākumā', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sievietes tēls 20 .gadsimta sākumā    4
1.1.  Sievietes tēls 20. gs. 20. gados    4
1.2.  Sievietes tēls 20.gs. 30. gados    5
2.  Kontentanalīze    7
3.  Empīriskā daļa    9
4.  Secinājumi    14
Darba fragmentsAizvērt

Sievietes tēls ir mainījies daudzu gadu tūkstošu laikā. No sākta gala galvenais sievietes pienākums bija rūpēties par ģimenes pavardu un bērniem. Sievietēm nebija nekādu tiesību, bet tieši 20. gadsimta sākumā attīstoties pilsētām, rūpniecībām sievete vairāk varēja piedalīties socialajā dzīvē un ieguva vairāk tiesību gan strādāt, gan vēlēt. Sievietes kļuva patstavīgākas un līdz ar to arī mainījās sievietes tēls sabiedrībā. Līdz ar to 20. gadsimta sākumā arī mainījās sievietes tēls gan vizuālajā ziņā, gan sociālajā darbībā. Mainījās arī sieviešu ģērbšanās stils un izskats. Mūsdienu sievietei varētu būt interesanti noskaidrot kā ģērbās sieviets 20. gadsimta sākumā.
Darba mērķi ir:
noskaidot sieviešu tēlu no 1900-1940 gadam;
noskaidrot kāds bija vispopulārākais produktu, kuru sievietes reklamēja;
noskaidrot vai sievietes tēls reklāmas plakātos (1900-1940) atbilst tā laika sieviešu ģērbšanās stilam un izskatam;
Darba hipotēze: Sievietes tēls Latvijas Nacionālās biblotēkas reklāmas plakātos atbilst 1900-1940 gada sievietes tēlam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants