Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Cilvēka nozīme banku sektora digitalizācijā', 1.
  • Referāts 'Cilvēka nozīme banku sektora digitalizācijā', 2.
  • Referāts 'Cilvēka nozīme banku sektora digitalizācijā', 3.
  • Referāts 'Cilvēka nozīme banku sektora digitalizācijā', 4.
  • Referāts 'Cilvēka nozīme banku sektora digitalizācijā', 5.
  • Referāts 'Cilvēka nozīme banku sektora digitalizācijā', 6.
  • Referāts 'Cilvēka nozīme banku sektora digitalizācijā', 7.
  • Referāts 'Cilvēka nozīme banku sektora digitalizācijā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izpētot un analizējot, cilvēka nozīmi banku sektorā un pētot respondentu viedokli par šo jautājumu tika,
Secināts:
1. Digitalizācija sniedz jaunas priekšrocības ekonomikas attīstībā.
2. Kopumā respondenti attiecas pozitīvi uz banku sektora digitalizāciju.
3. Digitalizācija ievieš jaunus paradumus cilvēku ikdienā.
4. Bankas ir kļuvušas pieejamas 24/7 365 dienas gadā.
5. Bankas sāk izmantot ārpakalpojumus (Smart ID uc.)
6. Digitalizācija ievieš jaunus normatīvus un likumus.
7. Datu un kontu drošības jautājums, kļūst aktuālāks, līdz ar to parādās jauni autentifikācijas līdzekļi un drošības sistēmas paliek sarežģītākas.
8. Līdz ar digitalizācijas attīstību mainās amati un parādās jauni.
9. Pieprasījums pēc attālinātajiem pakalpojumiem pieaug, samazinās nepieciešamība pēc klātienes konsultācijām.
10. Latvijas likumdošana nav sakārtota atbilstoši jaunajām direktīvām.
11. Parādās nepieciešamība uz darba devēja atbalstu pret darba ņēmēju, saistībā ar digitalizāciju.

Priekšlikumi:
1. Atbalstīt un izglītot darbiniekus saistībā ar jaunajām inovācijām un jaunajiem amatiem, lai darbinieki nezaudētu savas darba vietas, bet iegūtu jaunas kvalifikācijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants