Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 1.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 2.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Rotaļnodarbība
Izejot laukā audzinātāja ap pagalma galdu sapulcē bērnus aplītī, lai parādītu, ko šodien būs jāizgatavo – pagalmā atrastie zariņi (6) satīti cieši kopā ar dzeltenu dziju, un vēl piesieta maza oranža lapiņa uz kuras rakstīts “Mēs esam ģimene un mēs vienmēr turamies kopā”. Audzinātāja paskaidro, ka pagalmā atrastos zariņus var izmantot ne tikai rotaļās, bet arī dāvanas pagatavošanai. Audzinātāja dalās savā personiskajā pieredzē, ka vakar uzdāvinājusi to savai mammai, un mamma ir bijusi ļoti priecīga.
Audzinātāja jautā bērniem: Vai Jūs gribiet iepriecināt savas mammas un tētus?
Tad kopīgi izspriež, ka nepieciešami spainīši, kuros zariņus salasīt. Bērni tos paņem un dodas zariņu meklējumos. Katram bērnam ir savādāks zariņu meklēšanas un lasīšanas temps, tāpēc ir ļoti viegli strādāt, jo visi bērni nenāk reizē atpakaļ pie darba galda.
Kad zariņi salasīti, audzinātāja katram bērnam liek izlikt tik zariņus uz galda no spainīša cik ģimenē cilvēku. Katru zariņu personificējot ar kādu no savas ģimenes. …

Atlants