Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Produkta X ķēdes raksturojums uzņēmumā', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma taktiskie mērķi:
2009.gadā ieviest jaunu otrās paaudzes preparātu Olvazol;
Iegūt “A” kategorijas integrēto atļauju vides piesārņojumam;
Izveidot efektīvu produktu sadales tīklu visos Latvijas reģionos;
Palielināt ražošanas jaudas jau esošajās teritorijās, izmantojot jau esošo infrastruktūru;
Pabeigt noliktavu paplašināšanu.
Mārketinga mērķi:
Patērētāju vēlmju un vajadzību labāka apmierināšana – noskaidrot un izvērtēt patērētāju vēlmes un piedāvāt tādus produktus, kas vislabāk apmierinātu patērētāju vēleme sun vajadzības;
Sabiedrības intelektuālā kapitāla veidošana un saglabāšana;
Savlaicīga uzticamas un pārskatāmas informācijas sniegšana par Sabiedrības darbību un ekonomisko stāvokli;
Ķīmisko produktu virziena attīstīšana un jauno innovatīvo produktu un tehnoloģiju radīšana, īpaši sadarbībā ar Latvijaszinātniekiem un zināniski – pētnieciskajām iestādēm;
Sabiedrības ražoto gatavo zāļu formu reģistrācija un piegādes attīstīto rietumu valstu tirgos;
Esošo pārstāvniecību un mārketinga dienestu pastiprināšana un jauno pārstāvniecību atvēršana.

Personāla mērķi:
Darbinieku atalgošana atbilstoši viņu lomai un ieguldījumam Sabiedrībā;
Sociālo garantiju nodrošināšana darbieniekiem un darba drošības pastāvīga paaugstināšana;
Jauno nozares speciālistu sagatavošanas atbalstīšana un personīgās izaugsmes iespēju nodrošināšana esošajiem darbiniekiem;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants