Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 1.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 2.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 3.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 4.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 5.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 6.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 7.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 8.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 9.
  • Referāts 'Izglītības un kultūrpolitikas saikne Latvijas un ES kontekstā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kultūrpolitika profesionālās kultūrizglītības jomā Latvijā un pasaulē    3
  Izglītība kā kultūras pamats un nākotne    3
2.  Kultūrizglītība    5
3.  Papildizglītība    6
4.  Speciālā izglītība    7
5.  Zintātne    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Izglītība kā kultūras pamats un nākotne.
Valsts veido saskaņotu kultūras un izglītības politiku, jo tām ir kopīgs mērķis - garīgi brīva, humāna un radoša personība. Garīgas pilnveidošanās vajadzība cilvēkam netiek dota no dabas, to viņā veido kultūra ar izglītības, mākslas, zinātnes, filozofijas, reliģijas palīdzību.

Izglītībai šo faktoru vidū ir īpaša - fundamentāla nozīme:
tā ir vienīgā, kas aptver visus sabiedrības locekļus;
tā veido cilvēku visnozīmīgākajā dzīves posmā - bērnībā un jaunībā, personības pamatu tapšanas laikā;
tā ir mērķtiecīga, apzināti virzīta vecākās paaudzes vērtību pieredzes nodošana jaunākajai paaudzei.
Pastāv ciešs sakars starp valsts realizēto izglītības politiku un sabiedrībā dominējošo vērtību orientāciju, sabiedrības garīgo kvalitāti. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants