Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Individuālais sociālās rehabilitācijas plāns', 1.
  • Prakses atskaite 'Individuālais sociālās rehabilitācijas plāns', 2.
  • Prakses atskaite 'Individuālais sociālās rehabilitācijas plāns', 3.
  • Prakses atskaite 'Individuālais sociālās rehabilitācijas plāns', 4.
  • Prakses atskaite 'Individuālais sociālās rehabilitācijas plāns', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Katra no aktivitātēm var iekļauties vairākās nodarbībās, līdz būs sasniegts nepieciešamais rezultāts.
Klientam tiek piedāvāts apmeklēt prasmju un iemaņu veidošanas un attīstīšanas grupu kuru vada sociālais pedagogs. Šajās grupās tiek apgūtas tādas prasmes, kā vajadzību un vērtību apzināšanās, motivācijas uzlabošana, sadarbības prasmes, mērķtiecība, sava ES apzināšanās, pretošanās psiholoģiskam spiediedienam,saskarsmes prasmes u.t.t.
Pēc pašaudzināšanas plāna izstrādes klienta un SP nodarbības notiek retāk, to laikā tiek risinātas problēmas, veiktas plāna korekcijas, apspriesti rezultāti. Kad klients jau pats var savam sekot pašaudzināšanas plānam, tikšanās var tikt pārtrauktas.

7. Izvērtējums:
Mērķu sasniegšanai ir jāveic ļoti ilgs darbs, rodas grūtības, taču tās pēc iespējas, kopējiem spēkiem tiek risinātas. Rezultāts ir sasniegts, kad klients saviem spēkiem var sekot savam pašaudzināšanas plānam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants