Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse hostelī "Best"', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma raksturojums    2
2.  Atrašanās vieta    3
3.  Uzņēmuma pakalpojumi    4
4.  Hosteļa ,,Best” cenu politika    5
5.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    6
6.  Rezervēšanas sistēma    7
7.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    8
8.  Uzņēmuma finanšu analīze    10
9.  Praktikanta pienākumi    11
9.  Secinājumi un priekšlikumi    11
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma raksturojums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA) ir vispopulārākais komercdarbības veids Latvijā. SIA ir juridiska persona, un Sabiedrības dibinātāju atbildība ir ierobežota ar apjomu, kādu katrs dalībnieks ir ieguldījis Sabiedrības Pamatkapitālā. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ir slēgta sabiedrība, kuras daļas nav publiskās apgrozības objekts.
SIA "LSPK" tika reģistrēts Latvijas uzņēmumu reģistrā 2001. gadā. Reģistrācijas vieta – Latvija, Rīga. 2005. gadā tika ieviestas izmaiņas komercreģistrā, jo uzņēmums tika mainīts no "LSPK" uz SIA "LSPK" , kā arī tika mainīta uzņēmuma atrašanās vietas adrese no Rīga, Brīvības gatve 416 / 418 - 21a uz Rīga, Ģimnastikas iela 9/ 11.
Uzņēmuma misija – pilnveidot un uzlabot individuālu pieeju katram viesim, izprotot viņa vēlmes, piedāvāt pakalpojumus par konkurētspējīgām cenām.
SIA "LSPK" ir piereģistrēti 2 uzņēmumi: viesnīca „Best” un hostelis „Best”. Ja salīdzināt viesnīcas un hosteļus, var manīt atšķirību departamentos. Pārsvarā viesnīcā ir sarežģīts mehānisms, kas sastāv no vairākiem departamentiem, kas ir tieši saistīti savā starpā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants