Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 1.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 2.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 3.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 4.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 5.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 6.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 7.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 8.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 9.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 10.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 11.
Darba fragmentsAizvērt

VĒRTĒJUMS:
Sabiedriskajās attiecībās Latvijas Mobilais Telefons iegulda daudz laika, daudz resursu, darbojas kreatīvi, neaprobežojas ar reklāmu, daudz vairāk cenšas meklēt iespējas aktīvi darboties, sponsorēt, piedalīties pasākumos ar plašu publicitāti, nodarbojas ar labdarību.

Rod veidus, kā piesaistīt pēc iespējas dažādākas mērķauditorijas.

Sīva konkurence ar citu mobilo sakaru operatoru TELE2.

Reklamējoties necentrējas uz cenu, bet kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants