Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 29.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 30.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 31.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 32.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā', 33.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  X rajona bibliotēkas misija un raksturojums    3
1.1.  Bibliotēkas struktūra    4
1.2.  Bibliotēkas finansu dinamika    5
1.3.  Bibliotēkas krājuma raksturojums    6
1.4.  Bibliotēkas pakalpojumu raksturojums    7
1.4.  Pasākumi bibliotēkā – apmeklētāju piesaistīšanai    9
2.  Bibliotēkas apmeklētāju segmentēšana    13
2.1.  Bibliotēkas apmeklētāju raksturojums    15
3.  Aptaujas mērķis un uzdevumi    16
3.1.  Aptaujas datu analīze    17
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    25
  Pielikums    26
Darba fragmentsAizvērt

„Mūsdienu informācijas sabiedrības veidošanās procesā, kad strauji pieaug sabiedrībai pieejamās informācijas apjoms, bet neadekvāti pieaug šīs informācijas uzkrāšanai, organizācijai un pieejas nodrošināšanai nepieciešamie finansu līdzekļi, bibliotēka kļūst par vitāli nepieciešamu instrumentu”. [4.1]
Par prakses vietu no 30.01. līdz 25.03. 2006. darba autore izvēlējās X rajona bibliotēku, jo ir interese gan par grāmatu kā cilvēku garīgās kultūras vērtību, tās vietu moderno tehnoloģiju sabiedrībā, gan arī augstu vērtē tos darbiniekus, kas strādā kultūras iestādēs.
Studiju prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, analizēt X rajona bibliotēkas pasākumus klientu piesaistīšanai un sniegt savus ieteikumus.
Lai sasniegtu prakses mērķi, tiek noteikti šādi galvenie prakses uzdevumi:
1.Noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus iestādē.
2.Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem.
3.Uz mācību periodā iegūto zināšanu pamata analizēt iestādes tirgus segmentus.
4.Izstādāt aptaujas anketu „Kā klienti ir apmierināti ar iestādes darbību”.
5.Vadoties pēc anketēšanas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu apmeklētāju piesaistīšanas programmai.
Bibliotēku misija jeb sūtības uzdevums, ir nepieciešamības savest kopā iedzīvotājus, lasītājus, lietotājus, apmeklētājus un zināšanas ar mērķi – lai šīs zināšanas radītu garīgu intelektuālu, ekonomisku un sociālu labumu.
Kā minēts X rajona bibliotēkas Attīstības plānā, tad tās misija ir „iekļauties tālākajā sabiedrības informatizācijas procesā, veicināt uz zināšanām balstītas sabiedrības attīstību, piedāvāt un nodrošināt to informāciju, ko vēlas saņemt lietotāji, nodrošināt kulturālu, saturīgu laika pavadīšanu.”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants