Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 1.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 2.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 3.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 4.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 5.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 6.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 7.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 8.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 9.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 10.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 11.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 12.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 13.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 14.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 15.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 16.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 17.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 18.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 19.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 20.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 21.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 22.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 23.
  • Referāts 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjomu prognozēšana', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
2.  PAMATOJUMS    5
3.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    6
3.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu.    6
3.2.  Uzņēmuma daļu īpašnieki.    7
3.3.  SIA “GINERS” galvenie darbības virzieni.    7
3.4.  Sabiedrības mērķi.    7
3.4.1.  Ilgtermiņa mērķi.    7
3.4.2.  Īstermiņa mērķi.    7
3.5.  SIA “GINERS” mērķu hierarhija.    8
3.5.1.  Biznesa mērķis.    8
3.5.2.  Tiešais uzdevums.    8
3.5.3.  Misija.    8
3.5.4.  Stratēģiskie mērķi.    8
.PRECES UN PAKALPOJUMI    8
5.  VADĪBA UN PERSONĀLS    11
  Ieņemamais amats    13
  Direktors    13
  Santehniķis    13
6.  TIRGUS UN MĀRKETINGS    15
6.1.  Tirgus izpēte    15
6.2.  Galvenie uzņēmuma konkurenti.    17
6.3.  Mārketinga stratēģija.    18
6.4.  Reklāma.    21
7.  RISKA FAKTORI    22
  Norēķinu konti bankās    23
  Ieņēmumi no pamatdarbības    23
    23
  Peļņa un zaudējumi    23
    23
  Pārskata gada nesadalītā peļņa    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    24
Darba fragmentsAizvērt

Sava uzņēmuma reāls izvērtējums palīdz noskaidrot tā vājās un stiprās puses. Tas palīdz precīzi noteikt, kas uzņēmumam ir vajadzīgs.
Tā kā sava uzņēmuma reāls izvērtējums palīdz noskaidrot tā vājās un stiprās puses, tad prognozēšanas nozīmīgumu nedrīkst novērtēt par zemu.
Iepriekš paredzot iespējamās grūtības, tiek aizkavēta to izvēršanās par nopietnu problēmu. Atrast savu neveiksmju cēloni nozīmē atrast ceļu to novēršanai.
Labākais veids, kā izvest savas izredzes un veiksmi, ir prognozēt darbību un vadīties pēc noteiktiem orientieriem. Tas var pasargāt no neveiksmīgas komercdarbības.
Ja uzsāktajai komercdarbībai draud bankrots, šīs prognozes palīdz saprast, kāpēc prātīgāk būtu atteikties no šaubīgas idejas nekā mācīties no rūgtās personiskās pieredzes.
.

Kāpēc vispirms ir svarīgi prognozēt uzņēmuma darbību ?
1.Pats prognozēšanas process, iepriekšēja tā detaļu analīze, ļauj reāli paskatīties uz iesākto darbību, apsverot visas tā nianses.
2.Sagatavotais prognozējums kļūst par darba instrumentu, kas, lietpratīgi izmantots, palīdz pārvaldīt savu uzņēmumu un novest iesākto darbu līdz sekmīgam atrisinājumam.
3.Un visbeidzot, izdarītās prognozes rada lieliskas iespējas, lai nodotu savas idejas citu cilvēku zināšanai un kļūst par pamatu finansu darbības plānošanai.…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants