Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Tirgzinību prakse', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS NOZARES RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas īss apraksts    4
1.2.  Nozares attīstības tempu raksturojums    5
2.  UZŅĒMUMA TIRGUS NIŠAS RAKSTUROJUMS    6
2.1.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    6
2.3.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    6
3.  UZŅĒMUMA TIRGUS MĒRĶI    9
4.  UZŅĒMUMA TIRGUS AKTIVTĀŠU RAKSTUROJUMS    10
4.1.  Pakalpojuma apraksts ( sortiments, dizains, utt.)    10
4.2.  Cenas no tirgus viedokļa    11
4.3.  Reklāmas veidi, mārketinga komunikācijas un efektivitāte    12
4.4.  Preču sadales un realizācijas varianti    13
5.  UZŅĒMUMA ĪSS TIRGZINĪBU PROBLĒMU RAKSTUROJUMS UN NEPIECIEŠAMO IZMAIŅU PRIEKŠLIKUMI    15
  SECINĀJUMI    17
  AVOTU UN IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    18
Darba fragmentsAizvērt

Liepājas Pedagoģijas akadēmijas studijas programmas „Iestādes un uzņēmuma vadība” ietvaros izgāju četru nedēļu praksi. Savu praksi veicu Sabiedrībā ar ierobežotu atbildību „..............”, ................, Liepājā.
Prakses mērķi bija nostiprināt zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas tirgus situācijas izpētes un analīzes jautājumos, nodrošinot iespēju tās izmantot turpmākajā studiju un darba procesā.
Prakses mērķa sasniegšanai darbā tika izvirzīti šādi uzdevumi:
raksturot uzņēmuma darbības nozari;
raksturot uzņēmuma tirgus nišu;
novērtēt tirgus mērķus uzņēmumā;
novērtēt uzņēmuma tirgus aktivitātes;
dot īsu tirgzinību problēmu raksturojumu.
Darba mērķa sasniegšanai un uzdevumu realizēšanai pamatā izmantota informācija no uzņēmuma praktiskās darbības, statistikas materiāliem un teorētiskās literatūras mārketingā.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ".............." ( turpmāk teksta SIA ".............." ) dibināta 2004.gada. Tas juridiska adrese ir : "................", ................. pag., .................. raj., LV................
Sabiedrība ir dibināta ar mērķi piedāvāt profesionālu un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu ziedu tirdzniecībā, ziedu kompozīciju veidošanā un apkalpošanā.
Jau paris mēnešu firmas darbības laika, pieauga darba apjoms, klientu skaits un pieprasījumam pēc uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem un precēm. SIA" .................. apgrozījums salīdzinot ar pirmo gadu ir pieaudzis gandrīz par 3 reizēm, kas, manuprāt, nav slikts radītājs tik jaunam uzņēmumam. Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu klāsts ir paplašinājies, jo nu ir pieejama ne tikai ziedu tirdzniecība, bet arī ziedu piegāde mājās, telpu un auto dekorēšana, u.c. pakalpojumi, kas ievērojami palielina uzņēmuma apgrozījumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants