Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 1.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 2.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 3.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 4.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 5.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 6.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 7.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 8.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 9.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 10.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 11.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 12.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 13.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 14.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 15.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 16.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 17.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 18.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 19.
  • Prezentācija 'Modernā mārketinga attīstības faktori', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgū pieaug patērētāju ietekme
Patērētāju ietekmes palielināšanās tirgū nosaka viņu vēlmes pēc augstas preču un pakalpojumu kvalitātes. Paaugstinās laika kā resursa vērtība, un līdz ar to patērētājs pieprasa ne tikai preces kvalitāti, bet arī ērtu iepirkšanos. Pieņemot lēmumu par pirkumu, mūsdienu pircējs pievērš uzmanību cenas/kvalitātes attiecībai un salīdzina produktu vērtību.
Priekšrocības: Uzņēmumam ar kvalitatīvu produktu un veiksmīgu apkalpošanu lielākas iespējas tirgus iekarošanā
Trūkumi: Sarežģītāk noteikt mērķauditoriju, arī to, kādu produktu piedāvāt.

Pircēji labprāt izvēlas pašmāju produkciju. Vietējie āboli ir nopērkami visos “Rimi” hipermārketos Latvijā. Tos piegādā LPKS “Zelta Ābele”. Pirmās šķirnes, kas tiek piedāvātas pircējiem, ir zemnieku saimniecībās Tukuma un Engures novados augušie vasaras āboli “Agra” un “Konfetnoje”.
Vasaras sezonā “Rimi” un “Supernetto” pircēju iecienītāko ogu vidū ir lielogu krūmmellenes. Pēdējo gadu laikā pircēju interese par tām arvien pieaug – salīdzinot ar pagājušo gadu, šī gada augusta sākumā pieprasījums pēc tām palielinājies par vairāk nekā 30%.



Atlants