Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 16.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 17.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 18.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 19.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 20.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 21.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 22.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 23.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 24.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 25.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 26.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 27.
  • Referāts 'SIA "Furors" mārketinga darbības analīze', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA Furors raksturojums    5
  Restorāns Tex Mex    5
2.  Uzņēmuma mārketinga darbība    7
2.1.  Uzņēmuma mārketinga iekšējā vide    9
2.2.  Mārketinga ārējā vide    15
2.2.  Mārketinga darbības novērtējums    18
3.  Uzņēmuma SWOT analīze    22
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba mērķis ir izpētīt uzņēmumā izmantotās mārketinga metodes, veikt uzņēmuma SWOT analīzi un balstoties uz to sniegt savus priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošanai.
Temata aktualitātes pamatojums: lai izcīnītu vērā ņemamus panākumus azartspēļu un izklaides nozarē, uzņēmumam ir jāveic dažādi mārketinga pasākumi klientu piesaistīšanai un noturēšanai. Par cik SIA Furors pārstāvētie brendi ir salīdzinoši atpazīstami, un uzņēmuma apgrozījums ar katru gadu pieaug, autors veiks pētījumu, kurā novērtēs uzņēmuma mārketinga darbību.
Lai sasniegtu darba mērķi, jāveic sekojoši uzdevumi:
Jānoskaidro uzņēmuma darbības virzieni;
Jāveic mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze;
Jāizpēta uzņēmuma konkurenti, jāveic uzņēmumu salīdzināšana;
Jāveic SWOT analīze, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī draudus un iespējas.
Jāsniedz savi priekšlikumi uzņēmuma vadībai par jaunu klientu piesaistīšanu.
1. SIA Furors raksturojums
Uzņēmums SIA Furors (turpmāk tekstā Furors) ir dibināts 1993.gada 28.decembrī un tā galvenais produkts ir atpūtas un  izklaides vietu tīkls ar nosaukumu Klondaika. Klondaika ir pakalpojumu komplekss, kas piedāvā daudzveidīgas izklaides iespējas dažādiem cilvēkiem ar dažādām gaumēm un iespējām un šobrīd šis ir viens no veiksmīgākajiem uzņēmumiem savā darbības jomā Latvijā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants