Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas radošo plānu, projektu izstrāde, analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas radošo plānu, projektu izstrāde, analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Kopumā vērtējot, jāsaka, ka reklāmas sludinājums, pēc darba autores domām, ir izstrādāts labi. Lai reklāmas sludinājums viestu darba meklētājā uzticībā, tajā noteikti ir jābūt uzņēmuma logotipam. Šajā sludinājumā ir norādīts gan uzņēmuma logotips, gan arī pārņemts kaut kas nedaudz no amerikāņu tradīcijām – ar to darba autore vēlas pateikt, ka amerikāņu uzņēmumi vienmēr sava tēla radīšanai izmanto bildes ar smaidīgiem un apmierinātiem darbiniekiem – tādā veidā vēloties pateikt – “mēs esam veiksmīgi”. Arī šajā uzņēmuma sludinājumā parādīti smaidīgi un apmierināti darbinieki + tajā ir norādīts, ka “Spožie prāti..strādā SEB”. Tādā veidā jau caur reklāmas sludinājums uzņēmums veido savu tēlu un taisa sev reklāmu.
Sludinājumā ir norādīti gan pienākumi, gan arī prasības, gan arī ieguvumi, ko topošais darba meklētājs saņems, stājoties šajā amatā. Arī darba sludinājuma izvietošanas vieta ir veiksmīga, jo specializētie saiti darba meklētājiem ļauj apkopot visus darba piedāvājumus vienkopus.

Atlants