Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 1.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 2.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 3.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 4.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 5.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 6.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 7.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 8.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 9.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 10.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 11.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 12.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 13.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 14.
  • Referāts 'Pirmsskolas pedagoga draba kvalitātes vērtēšana', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pedagoga darba kvalitāte    5
  Pedagoga darba kvalitātes vērtēšana PII „X”    8
  Vērtēšanas plusi, mīnusi un iespējamie risinājumi/uzlabojumi    12
  Secinājumi    14
  Izmantotie avoti    16
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoga darba kvalitāte
Intresanti būtu noskaidrot: ko gan cilvēki parasti domā, kad dzird vārdus "kvalitāte", "kvalitatīvs", "visaugstākā kvalitāte"? „Vai tā ir doma par to, ka šī lieta vai pakalpojums ir nevainojami - tātad ideāli? Likum­sakarīgi rodas jautājums, vai ideālas lietas cilvēks vispār var radīt? Un ko nozīmē šis vārds "kvalitāte", ko mūsdienās tik ļoti plaši pieņemts lietot gan vietā, gan arī nevietā?” (7;6)
Kvalitātes vispārīgai izpratnei J. Pildavs raksta, ka tā ir problēma, kas cilvēkus saistījusi jau kopš se­niem laikiem. Vēsturiski izveidojušās daudzas metodes no­teikta kvalitātes līmeņa ražošanai, kas galveno­kārt balstītas uz pieredzi, bet nevis uz teorētiskām zinā­šanām. Par nekvalitatīva darba veikšanu bieži vien draudēja bargs sods – kā miesisks, tā arī mantisks. Tomēr ne jau sods bijis tas, kurš veicinājis kvaiitātes izaugsmi un uzturēšanu, bet gan izdzī­vošana un konkurence. Vienmēr bijis tā, ka par labāku preci vai pakalpojumu maksāts vairāk un tikai tāda prece varējusi iekarot pircēju uzticību. Un tas arī ir loģiski.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants