Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Globalizācijas ietekme un tirgus segmentēšanas nozīme patērētāju uzvedībā', 1.
  • Konspekts 'Globalizācijas ietekme un tirgus segmentēšanas nozīme patērētāju uzvedībā', 2.
  • Konspekts 'Globalizācijas ietekme un tirgus segmentēšanas nozīme patērētāju uzvedībā', 3.
  • Konspekts 'Globalizācijas ietekme un tirgus segmentēšanas nozīme patērētāju uzvedībā', 4.
  • Konspekts 'Globalizācijas ietekme un tirgus segmentēšanas nozīme patērētāju uzvedībā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens uzņēmums jebkurā nozare izjūt arvien lielāku globalizācijas ietekmi. Pasaule kļūsi arvien mazāka biznesa darbībai, un gandrīz katram uzņēmumam jādomā pat lādu preču ražošanu un pārdošanu, kas domātas patērētajiem dažādās valstīs un reģionos. Daudziem uzņēmumiem, piemēram, Coca Cola, IBM, globalizācija paver lieliskas iespējas. Šie uzņēmumi ievērš savu darbību ārpus to dibināšanas valstītu un no šim darbībām gūst arvien lielāku daļu savu ienākumu. Daudzi starptautiskie tirgi, piemēram, Brazīlija, Ķīna, Indija un Krievija attīstās, pieaug to pirktspēja. Tas rada jaunas iespējas uzņēmumiem, kas veļas apkalpot šos tirgus.
Globalizācija rada arvien jaunas iespējas, jo tirgi kļūst atvērtāki, ka ari draudus, jo daudzi uzņēmumi izjūt spēcīgu ārzemju Ilonu konkurenci, kas ir spējīgai ražot daudz efektīvāk, bieži izmantojot daudz lētākā Ķīnas un Indijas darbs peka priekšrocības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants