Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 1.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 2.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 3.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 4.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 5.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 6.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 7.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 8.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 9.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 10.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 11.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 12.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 13.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts (kooperatīvā mācīšanās)', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Tēma un auditorija    3
2.  Mācību stundas mērķi    3
3.  Grupu veidošana    3
4.  T – karte    4
5.  Mācību paņēmieni    4
6.  Stundas norises plāns    4
7.  Novērtējums un izvērtējums    6
8.  Pielikums Nr.1    8
9.  Pielikums Nr.2    10
10.  Pielikums Nr.3    12
11.  Pielikums Nr.4    13
12.  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

1.Tēma un auditorija.
Narkotiskas iedarbības vielas: fakti un izdomājumi. 9.kl.

2.Mācību stundas mērķi.
2.1.Akadēmiskais mērķis:
Noskaidrot jēdzienus, pārbaudīt zināšanas, pārliecināties par savām zināšanām.
Brīdināt skolēnus par narkotiskas iedarbības vielu kaitīgumu.
2.2.Sociālais mērķis:
Veidot izpratni par mūsu pienākumu un atbildību pasargāt savu un līdzcilvēku veselību no narkotiskas iedarbības vielu ietekmes.
Attīstīt sadarbības prasmes.Individuālās atbildības nodrošināšana un pozitīvas attiecības grupā.
Visa darbā iesaistītā grupa par paveikto nesaņem vienādu vērtējumu, vērtēšana
notiek individuāli – katrs dalībnieks saņem punktus par savu darbību un papildus punktus par grupas kopējā darba rezultātiem.Liela nozīme individuālās atbildības nodrošināšanā ir grupas dalībnieku pašvērtējumam. Tam nepieciešams gādāt par to, lai skolēns justos novērtēts un cienīts, viņam jābūt pārliecinātam par mācību mērķi, izvirzām zināmas un pieņemamas prasības un noteikumus, nepieļaujam vilšanos un šaubīšanos par sevi, panākumus regulāri apstiprinam.
Sadala grupā lomas: klases izvēlētie līderi ir grupu vadītāji, kuru uzdevums izvirzīt savas grupas laikzini, informācijas apkopotāju, vērtētāju. Skolotājs paskaidro, kādi pienākumi veicami katrai no lomām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants