Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kanāla LTV1 raidījuma "Galva. Pils. Sēta." mārketinga izpētes darbs', 1.
  • Referāts 'Kanāla LTV1 raidījuma "Galva. Pils. Sēta." mārketinga izpētes darbs', 2.
  • Referāts 'Kanāla LTV1 raidījuma "Galva. Pils. Sēta." mārketinga izpētes darbs', 3.
  • Referāts 'Kanāla LTV1 raidījuma "Galva. Pils. Sēta." mārketinga izpētes darbs', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Raidījums Galva. Pils. Sēta. redzams LTV 1. kanālā katru otro svētdienu 17.30 ar atkārtojumu katru otro pirmdienu pulksten 12.30, un Latvijas Televīzijā tas ir vienīgais Rīgai veltītais raidījums. Šie laiki nav izdevīgi tāda veida Televīzijas produktam, jo liela daļa auditorijas brīvdienu vakarus izvēlas pavadīt aktīvākās izklaidēs ārpus mājas, kā arī to viegli izkonkurē pārējo kanālu piedāvājumi. Piemēram, LNT tajā pat laikā piedāvā kādu izklaidējošu ģimenes filmu, savukārt, TV 3 – Lielo Brīnumzemes šovu, kas arī vairāk varētu būt iecienīts skatītāju vidū, jo piedāvā sava veida izklaidi sestdienas vakaram. Arī pirmdienu raidījumu atkārtojumus izkonkurē pārējo TV kanālu, īpaši LNT un TV3 piedāvājumi, kas ir dokumentāla filma, saistīta ar dzīvniekiem, kā arī sarunu šova Logi atkārtojums. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants