Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 1.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 2.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 3.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 4.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 5.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 6.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 7.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 8.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 9.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 10.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 11.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 12.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 13.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 14.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 15.
  • Prezentācija 'Mārību metodes', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Lekcijas gatavošanas gaita
Temata formulēšana atbilstoši mācību programmai.
Struktūras uzmetuma izveidošana.
Informācijas vākšana.
Galīgās struktūras izveidošana.

Lekcijas lasīšana.
Lekcijas satura un norises analīze un labojumu veikšana.
Lekcijas izvērtēšana
Ieteicams lekcijas izvērtēšanā iesaistīt auditoriju, piemēram, ar nelielu aptaujas palīdzību:

Radošais seminārs
Radošā seminārā tiek apvienotas mazas grupas periodiskām sanāksmēm, kurās ikvienam ir tiesības aktīvi iesaistīties.
Galvenie ieguvumi, lietojot radošā semināra metodi, ir:
Iespējas attīstīt verbālās spējas,
Aizstāvēt savu viedokli,
Uzstāties citu priekšā,
Sadarboties,
Rast kompromisus.
Pieņemt lēmumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants