Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 1.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 2.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 3.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 4.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 5.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 6.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 7.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 8.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 9.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 10.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 11.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 12.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 13.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 14.
  • Referāts 'Mācīšanās motivācija', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma tika izvēlēta tāpēc, ka ar katru gadu arvien vairāk pieaug bērnu nevēlēšanās mācīties vai apmeklēt skolu, tā teikt motivācijas zudums mācīties. Tēma saglabā savu aktualitāti, jo viena skolēnu paaudze nomaina otru un kā vienai, tā otrai ir nepieciešama mācīšanās motivācija, kas stimulē bērnu mācīties un tiekties pēc labākiem rezultātiem.
Darba mērķis: Noskaidrot kas ir mācīšanās motivācija un cik nozīmīga tā ir mācību procesā un skolas dzīves veidošanā.
Darba uzdevumi:
1.Informācijas vākšana par mācīšanās motivāciju.
2.Informācijas apkopošana par mācīšanās motivāciju.
Darba hipotēze: Mācīšanās motivācija it neatsverami svarīga ikvienam skolniekam/studentam, lai pilnvērtīgi apgūtu mācību procesu.
1. Motivācijas vispārīgs raksturojums
Mūsdienās motivācija, kā psihiska parādība tiek traktēta dažādi. Vienā gadījuma – kā uzturošu un virzošu faktoru kopums, kas nosaka uzvedību, otrā gadījumā – kā motīvu kopums, trešā – kā ierosme, kas izsauc organisma aktivitāti un nosaka tā virzību. Bez tam, tiek saistīta kā konkrētas darbības psihiskas regulācijas process, kā motīva darbības process un, kā mehānisms, kas nosaka konkrētu darbības formu rašanos, virzību un īstenošanās veidus, kā procesu sistēmas kopums, kas atbild par ierosmi un darbību.(10.)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants