Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 1.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 2.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 3.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 4.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 5.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 6.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 7.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 8.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 9.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 10.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 11.
  • Prezentācija 'Postimpresionisms', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Arlas periods (1888 – 1890)
Izmanto košas krāsas, dinamiskas formas, ar kuru palīdzību pauda emocijas

Pols Gogēns (1848-1903)
Strādā par mākleri, iegulda gleznu kolekcijā
Vēlāk pamet ģimeni un dodas uz Parīzi, lai pievērstos gleznošanai
1888.gadā devās uz Bretaņu, kur izveidoja domubiedru grupu – ‘’Pontavēnas skolu’’. Tās dalībnieki savos darbos līdzīgi japāņu grafiķiem "pacēla" augstāk horizonta līniju, priekšplānu un fonu gleznoja vienlīdz spilgtus, dažkārt krāsu laukumus apvelkot ar melnu kontūru, neizmantoja gaismēnas
Pēc tam dodas uz Taiti, kur gleznās attēlo dabu, salas iedzīvotājus, paužot cilvēka un dabas harmonijas ideju.

intensīvi, vienmērīgi klāti krāsu laukumi
tos citu no cita atdala stingras, tumšas līnijas, kas atgādina gotisko vitrāžu
stilizētas cilvēku figūras

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants