Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dizainera uzdevumi', 1.
  • Konspekts 'Dizainera uzdevumi', 2.
  • Konspekts 'Dizainera uzdevumi', 3.
  • Konspekts 'Dizainera uzdevumi', 4.
  • Konspekts 'Dizainera uzdevumi', 5.
  • Konspekts 'Dizainera uzdevumi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Interjerista un klienta iespējamie sadarbības veidi:

1.Klients ļoti labi zina, ko grib. Galvenos materiālus, telpas elementus vai mēbeles u.c. klients ir izvēlējies pats, un uzaicina interjeristu, lai to visu „saliek kopā” un papildina ar detaļām, kas stilam piederīgas.

2.Klients vēlas telpu iekārtot tādā stilā, kā kaut kur redzējis, taču nezin, kā to izdarīt, un uzaicina interjeristu.
Darbu sākot kopīgi ar interjeristu apskata klienta izvēlēto objektu/ vai vairākus, vai attiecīgo vizuālo materiālu.
Interjerista uzdevums – novērtēt, kurus elementus no vēlamajiem iespējams savietot telpas interjerā.
Šie elementi tiek pārveidoti un piemēroti atbilstoši konkrētās telpas iespējām un klienta vēlmēm.

3.Klients nezin, ko grib, tādēļ uzaicina interjeristu.
Interjerists iepazīstas ar klienta arhitektūras projektu, ģimenes sastāvu, sadzīves un sociālajiem paradumiem un tālāk piedāvā savu interjera koncepciju /plānojums, funkcionālās zonas, stils, apdares materiāli, krāsas/.


Strādājot pie sabiedriskas ēkas interjera dizaina, jāņem vērā vairāki vispārēji nosacījumi, kas attiecas uz plašākām cilvēku masām (piem. - bibliotēkas, muzeji, stacijas ēkas, ēdnīcas) vai konkrētām sociālajām vai vecuma grupām (skolas, bērnudārzi, pansionāti), kas ir objekta mērķauditorija. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants