Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse SIA "Jūsu aģentūra"', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Jūsu aģentūra” vispārējs raksturojums    4
2.  SIA „Jūsu aģentūra” iekšējās un ārējās vides faktoru novērtējums    6
3.  Uzņēmuma „Jūsu aģentūra” SVID analīze    9
3.1.  Stiprās un vājās puses    9
3.2.  Iespējas un draudi    10
3.3.  SVID matrica    11
4.  Pastāvīgie darbi un uzdevumi    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmums ir neliels, darbinieku skaits ir mazs, tāpēc ir vieglāk sastrādāties un nav problēmu ar uzņēmuma procesu un darbības kontroli un pārraudzību;
• SIA „Jūsu aģentūra” galvenais darbības virziens ir informācijas plūsmas nodošana caur mājas lapu „www.noslepums.lv” un līdz ar to tas ir galvenais peļņas avots, bet tā kā mājas lapa ir nepārskatāma, rakstiskie teksti pieejami tikai latviešu valodā, tad ieteicams būtu veikt lapas restrukturizāciju, tādā veidā piesaistot plašāku lasītāju loku un, līdz ar to, lapa kļūtu pievilcīgāka reklāmdevējiem un palielinātos peļņa;
• SIA „Jūsu aģentūra” nav brīvu finanšu līdzekļu pašreklāmai, tāpēc uzņēmumam vajadzētu domāt par investoru piesaistīšanu, kas ļautu izveidot vērienīgus mārketinga pasākumus, tādā veidā paplašinot „www.noslepums.lv” lasītāju un iedvesmas studijas „Hops” klientu loku;
• Katru gadu rīkotais „Labdarības tievēšanas maratons” ir lielisks veids kā celt uzņēmuma prestižu, tomēr, lai tas būtu efektīvāk, uzņēmumam vajadzētu vairāk sadarboties ar masu medijiem, kas vēl vairāk reklamētu šo labdarības pasākumu;
• Izvērtējot statistikas datus, SIA „Jūsu aģentūra” ir nonācis stagnācijas periodā un lai šis periods neieilgtu, tiek intensīvi domāts un strādāts pie uzņēmuma attīstības plāna.

Autora komentārsAtvērt
Atlants