Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Saskarsmes barjeras', 1.
  • Konspekts 'Saskarsmes barjeras', 2.
Darba fragmentsAizvērt

2.piemērs. Neizdevusies komunikācija starp skolēniem un pasniedzēju.
Fizikas stunda. Pasniedzējs sāk jaunu tēmu. Gari un plaši apstāsta visu, kas ar šo tēmu saistīts, runā vienmērīgā tonī, raksta piemērus uz tāfeles un necenšas ieinteresēt skolēnus, jo pašam pasniedzējam tas viss ir pašsaprotams. Stundas beigās pasniedzējs uzdod skolēniem jautājumus par stundā apspriesto tēmu, bet skolēni īsti nespēj atbildēt uz uzdotajiem jautājumiem, jo īsti nav uztvēruši un sapratuši pasniedzēja teikto.
Sūtītājs: šajā gadījumā pasniedzējs, kurš necenšas ieinteresēt skolēnus attiecīgajā mācību vielā.
Informācija: pietiekoša
Kanāls: pasniedzējs runā vienā tembrā, kas skolēnos izraisa miegainību un tādēļ skolēni nespēj uztvert pasniedzēja teikto.

Atlants