Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 1.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 2.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 3.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 4.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 5.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 6.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 7.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 8.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 9.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 10.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 11.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 12.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 13.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 14.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    2
2.  Teorētiskā daļa    3
2.1.  Terminu skaidrojums    3
2.2.  Reklāmas likums    4
2.3.  Autortiesību likums    5
2.4.  Autortiesības aizstāvošās institūcijas Latvijā    6
2.5.  Reklāmas jomu regulējošās instances Latvijā    7
3.  Praktiskā daļa    9
3.1.  Zelta zivtiņas un O!Kartes reklāmas    9
3.2.  CSDD kampaņa „Beigta balle"    11
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra un avoti    14
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās, kad reklāma piedzīvojusi milzu popularitāti un attīstību, kad nepastāv iespēja masu saziņas līdzekļus lietot, nesaskaroties ar reklāmu, aktualizējusies arī autortiesību problēma šajā jomā. Lai cik ģeniālas un radošas nebūtu reklāmas speciālistu idejas, nav iespējas izvairīties no situācijām, kad vienas un tās pašas domas līdzīgā veidā neatkārtotos, tomēr problēma bieži vien slēpjas daudz dziļāk – pēdējā laikā reklāmas un autortiesību jomā Latvijā aktualizējušies ne tikai gadījumi, kad kāda jaunizveidota reklāma izdevusies pārsteidzoši līdzīga jau kādai pastāvošai, bet arī situācijas, kurās reklāmu veidotāji bez jebkādas vilcināšanās izmanto ne tikai konkurentu zīmolu tipiskākās iezīmes, bet pat nekaunas skaļi runāt par atšķirībām, kas veidojas, salīdzinot 2 konkurējošus produktus, pie tam pat nosaucot tos vārdā.
Latvijas Republikas likumdošanā, tostarp arī ar reklāmu un autortiesībām saistītajos normatīvajos aktos nemitīgi tiek veiktas izmaiņas, bieži vien arī tādējādi veicinot labvēlīgu augsni dažādu autortiesību pārkāpumu veidošanai. Tāpēc, manuprāt, jārunā arī par pēc iespējas veiksmīgāku šī jautājuma atrunāšanu Latvijas Republikas normatīvajos aktos, kas veiksmīgi vērstos pret reklāmu veidotāju patvaļu autortiesību jautājumā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants