Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 1.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 2.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 3.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 4.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 5.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 6.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 7.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 8.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 9.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 10.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 11.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 12.
  • Konspekts 'Vēsturiskās pieejas "citādo" bērnu jautājumā', 13.
Darba fragmentsAizvērt

SG un SĒ citādo bērnu liktenis tika izlemts pēc dzimšanas.
Citādības problēmu risināja ar medicīniskiem līdzekļiem.
SR izveidoja 1. Iedalījumu cilvēkiem ar speciālām vajadzībām: mentāli defektīvie, kurlie, aklie un neizdziedināmi debilie. Šis nodalījums nozīmīgi ietekmēja arī šo cilvēku tiesības.
SĒ akli bērni tika izglītoti.
Mēģināja apmācīt arī kurlos.

Speciāli un medicīniski pasākumi arī izglītībā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants