-
Tiešās ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Mārketinga vides būtība | 4 |
2. | Mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide | 5 |
2.1. | Piegādātāji | 5 |
2.2. | Starpnieki | 5 |
2.3. | Pircēji | 6 |
2.4. | Konkurenti | 7 |
2.5. | Saskares auditorija | 8 |
2.6 | Likumdošana | 9 |
3. | Uzņēmuma darbības jomas īss apraksts | 9 |
4. | Uzņēmuma SIA”DZETA MODE” tieši ietekmējošās vides analīze | 11 |
4.1. | Uzņēmuma SIA”DZETA MODE” patērētāju raksturojums | 11 |
4.1.1. | Aptaujas anketas pētījumu izklāsts | 12 |
4.1.2. | Aptaujas anketas jautājumu izklāsts | 13 |
4.1.3. | Anketēšanas rezultātu analīze | 14 |
4. 2. | Uzņēmuma SIA”DZETA MODE” konkurentu raksturojums | 18 |
4.3. | Uzņēmuma SIA”DZETA MODE” piegādātāju raksturojums | 19 |
4.4. | Uzņēmuma SIA”DZETA MODE starpnieku raksturojums | 20 |
4.5. | Likumdošanas ietekme uz uzņēmuma SIA”DZETA MODE” darbību | 23 |
5. | SWOT analīze | 25 |
Secinājumi | 27 | |
Priekšlikumi | 29 | |
Izmantoto avotu saraksts | 30 | |
Pielikumi | 32 |
Attīstoties valsts ekonomikai, Latvijai iestājoties dažādās starptautiskajās organizācijās, uzņēmējiem nākas saskarties ar dažādiem jauniem apstākļiem, kas ietekmē tā darbību. Lai sekmīgāk tiem pielāgoties, nepieciešams labi pārzināt visus faktorus, kas ietekmē uzņēmējdarbību.
Kursa darba mērķis ir tuvāk iepazīties ar mārketinga tiešās ārējās vides ietekmi uz uzņēmuma darbību, par pamatu ņemot uzņēmumu, kas nodarbojas ar gatavo abģērbu pārdošanu. Lai to izdarītu, tiks īsi raksturots uzņēmums, un, aplūkojot teorētiskos materiālus par tiešo ārējo vidi, tiks analizēta uzņēmuma darbība saistībā ar teoriju.
Kursa darbā tiks apskatīti uzņēmuma SIA”DZETA MODE” pircēji, piegādātāji, starpnieki, konkurenti un likumdošanas ietekme uz uzņēmumu. Lai izpētītu , kas ir uzņēmuma veikala klienti, lai uzzinātu vai viņi ir apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu, cenām un kvalitāti, kā arī ar veikala atrašanās vietu un apkalpošanas kultūru tika izveidota aptaujas anketa un izjautāti cilvēki, kas iepērkas SIA”DZETA MODE”. Šī informācija palīdzētu pieņemt lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma tālāko darbību un attīstību. Kā arī veikta SWOT analīze, lai noteiktu uzņēmuma stiprās, vājās puses, iespējas un draudus.…
Attīstoties valsts ekonomikai, Latvijai iestājoties dažādās starptautiskajās organizācijās, uzņēmējiem nākas saskarties ar dažādiem jauniem apstākļiem, kas ietekmē tā darbību. Lai sekmīgāk tiem pielāgoties, nepieciešams labi pārzināt visus faktorus, kas ietekmē uzņēmējdarbību.