Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Es veidošu kampaņas analīzi reklāmas kampaņai– Pampers institūts sadarbībā Unicef, ko reklamēja novembrī LNT un žurnālā Ieva.
Pāris nedēļas atpakaļ skatoties Latvijas Neatkarīgo Televīziju ieraudzīju reklāmas kampaņu, kas pievērsa manu uzmanību. Ikdienā, reklāmām nepievēršu īpašu uzmanību, varbūt tikai valsts reklāmas kampaņām, par ceļu satiksmes drošību un tamlīdzīgām. Nospriedu, ka lielākā daļa kursabiedru rakstīs par nesen kā iznākušo CSDD reklāmas kampaņu Ir Labi būt Labam, jo pati domāju par to rakstīt, tāpēc nodomāju, ka interesantāk būs uzrakstīt par ko citu, novembrī reklamēto Pampers institūta reklāmas kampaņu.
1. Šīs komunikācijas veicējs ir salīdzinoši liels uzņēmums visā pasaulē pazīstams ar nosaukumu SIA ‘’Procter & Gamble’’, kurš sadarbībā ar Unicef, ir izveidojuši reklāmas kampaņu, lai palīdzētu bērniem jaunattīstības valstīs. Latvijā šis uzņēmums darbojas ar nosaukumu - SIA "Procter & Gamble Marketing Latvia Ltd.". SIA‘’Procter & Gamble’’, Latvijā izplata ļoti daudz mājsaimniecības preces, tai skaitā reklāmas kampaņas galveno produktu Pampers. Runājot par otru šīs reklāmas kampaņas veicēju Unicef – tā ir starptautiska organizācija, kas strādā tieši bērniem un būtiski paļaujas uz brīvprātīgiem ziedojumiem visā pasaulē, jo šī organizācija ir lielākā vakcīnu nodrošinātāja nabadzīgajām valstīm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants