Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 1.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 2.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 3.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 4.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 5.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 6.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 7.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 8.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 9.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 10.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 11.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 12.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 13.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 14.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 15.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 16.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 17.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 18.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 19.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 20.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 21.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 22.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 23.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 24.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 25.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 26.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 27.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 28.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 29.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 30.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 31.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 32.
  • Referāts 'Apmaiņas programmas kā atbalsts profesionālā virziena izvēlē', 33.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    4
1.  Literatūras apskats    6
1.1.  Profesionālie virzieni    6
1.2.  Karjeras izvēles pamatnosacījumi    7
1.2.1.  Karjera    8
1.2.2.  Sevis izzināšana    10
1.3.  Apmaiņas programmas    10
1.3.1.  Apmaiņas programmu raksturojums    11
1.3.2.  Apmaiņas programmu mērķis    13
2.  Praktiskā daļa    14
2.1.  Pētījums par apmaiņas programmu ietekmi uz profesionālā virziena izvēli    14
  Rezultāti tiek apkopoti un analizēti apļveida diagrammās    15
2.1.1.  Pētījuma rezultāti un analīze    15
  Secinājumi    27
  Nobeigums    28
  Izmantotā literatūra    29
  PIELIKUMI    30
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Šobrīd tiek definēti 24 profesionālie virzieni, no kuriem jaunietis var izvēlēties sev piemērotāko.
2. Jaunietim izvēloties profesionālo virzienu, jāsaprot, kuras viņa vēlmes un spējas atbilst tam, kas nepieciešams sabiedrībai.
3. Sevis izzināšanu var veikt pildot interešu testus, piedaloties semināros vai lekcijās, vai apmaiņas programmās.
4. Apmaiņas programmas ilgums ir 6 – 12 mēneši un tās laikā skolēns mācās ārzemēs.
5. Potenciālie apmaiņas programmu dalībnieki Ziemeļvalstu ģimnāzijā nav pietiekami informēti par apmaiņas programmu piedāvātajām iespējām.
6. Skolās ir jāorganizē pasākumi, kas popularizētu apmaiņas programmu nozīmīgumu jaunieša profesionālajā izaugsmē.
7. Maksa par dalību apmaiņas programmā ir salīdzinoši augsta, ņemot vērā ekonomisko stāvokli.
8. Lai atrastu finansiālos līdzekļus dalībai apmaiņas programmā, skolēniem vajadzētu
izmantot iespēju iegūt sponsorus vai finansējumu.
9. Optimālais laiks, ko vajadzētu pavadīt apmaiņas programmā ir ne mazāks par 6 mēnešiem.
10. Nozīmīgākie ieguvumi no apmaiņas programmām ir valodas prasmes, redzesloka paplašināšana un jaunu draugu iegūšana.
11. Dalība apmaiņas programmā lielākoties nerada nozīmīgus zaudējumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants