Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tirdzniecības vietas izkārtojuma standarts', 1.
  • Konspekts 'Tirdzniecības vietas izkārtojuma standarts', 2.
  • Konspekts 'Tirdzniecības vietas izkārtojuma standarts', 3.
  • Konspekts 'Tirdzniecības vietas izkārtojuma standarts', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Cenu zīmes
Cenu zīmes ir piestiprinātas pie/virs plauktiem – precīzi norādot, par kādu cenu ir iespējams iegādāties plauktā novietotās preces. Cenu zīmes ir vienotas visam veikalam, ir noformētas viegli salasāmā veidā un ļauj pircējiem ātri orientēties preču cenās. Cenu zīmes ir tīras, nesaburzītas un kārtīgas.

Ēdienkartes
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem ir jānodrošina, lai pircējiem būtu pieejamas ēdienkartes, kurās ir norādīta informācija par aktuālo piedāvājumu: uzņēmuma nosaukums un rekvizīti, ēdienu nosaukumi un cenas. Pēc pircēja pieprasījuma ēdienkartes ir pieejamas arī krievu un angļu valodā.

Pakalpojumu cenrāži
Pakalpojumu sniegšanas vietās pircējiem ir pieejami pakalpojumu cenrāži, kuros ir norādīta informācija par aktuālo piedāvājumu: uzņēmuma nosaukums un rekvizīti, ēdienu nosaukumi un cenas. Pēc pircēja pieprasījuma ēdienkartes ir pieejamas arī krievu un angļu valodā.

Plakāti
Veikalā izvietoti plakāti par aktuālām reklāmas kampaņām un sezonas aktivitātēm. Plakāti izvietoti labi pamanāmās vietās tā, lai piesaistītu pircēju uzmanību (skatlogos, virs konkrētajām precēm, kā ceļa norādes uz pareizo nodaļu). Plakāti par akcijām un izpārdošanām ir noformēti atbilstoši LR likuma prasībām.

Citi pārdošanas veicināšanas materiāli (uzlīmes, bukleti, akcijas norādes ...)
Pārdošanas veicināšanas materiāli ir izvietoti pircējiem viegli saskatāmās vietās, pie atbilstošajām precēm vai akcijas norises vietām. Materiāli ir izvietoti pietiekamā daudzumā un lieki to eksemplāri nemētājas apkārt. Materiāli izvietoti precīzi pie tām precēm, par kurām ir minēts pārdošanas veicināšanas materiālā.

Atlants