Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma attīstības plāns', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU, TĀ VISPĀRĒJS APRAKSTS    6
  PAKALPOJUMU APRAKSTS    7
  MĀRKETINGA ELEMENTI    8
  MĒRĶA TIRGUS RAKSTUROJUMS, IESPĒJA    8
  KONKURENCE    8
  MARKETINGA MIX ELEMENTI    8
  UZŅĒMUMA VADĪBA    10
  FINANSU APRĒĶINI    12
  PEĻŅAS/ZAUDĒJUMU APRĒĶINS    14
  BILANCE    14
  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    16
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma nozares nozīme Latvijas valsts tautsaimniecībā ir ievērojama - ar tūrismu saistīto pakalpojumu eksports 2009.gadā sasniedza 403,2 miljonus LVL, kas ir par 19% vairāk kā 2008.gadā.
Pēc Centrālas statistikas pārvaldes (CSP) aprēķiniem 2006. un 2007.gadā tūrisma raksturīgo nozaru īpatsvars IKP bija attiecīgi 2,98% un 5,03%. Pēc Pasaules ceļojumu un tūrisma padomes prognozēm tiešais tūrisma nozares īpatsvars Latvijas IKP 2009.gadā varētu būt 1,5%, bet tūrisma raksturīgo nozaru īpatsvars IKP 2009.gadā varētu sasniegt 7,5%. 2009.gadā Latvijas robežu pavisam šķērsoja nepilni 5,5 miljoni ārzemju ceļotāju, uzturoties Latvijā vidēji 1,4 dienas. 2009.gadā viena ārvalstu ceļotāja vidējie izdevumi diennaktī bija 51 LVL.
Saskaņā ar CSP datiem Latviju kā sava ceļojuma galamērķi 2009.gadā pārsvarā izvēlējās vairāk dienu ceļotāji no Lietuvas, Krievijas, Zviedrijas, Igaunijas, Vācijas un Somijas, kas skaidri norāda arī uz Latvijas augsti prioritārajiem ienākošā tūrisma tirgiem.
Ekonomikā lielāko ieguldījumu dod tūristi, kas uzturas vairākas dienas, taču statistikas dati rāda, ka ievērojams skaits ceļotāju - 2009.gadā aptuveni viena piektā daļa jeb 22,4% - Latvijā ierodas tranzītā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants